Започваме всеки проект със задълбочен разговор. Стремежът е да разработим дизайн, който привлича, ангажира и в крайна сметка да продава.
За да стои винаги свежа, добрата и работеща марка трябва постоянно да се обновява спрямо променящите се нужди на пазара. Стъпките по-долу описват накратко нашия процес.
1. Проучване
Първо проучваме релевантни /конкурентни/ марки и продукти във и извън категорията. Анализираме начина им на изразяване и визуалните им подходи. Това ни позволява да определим предизвикателствата, но и възможностите за разграничаване. Описваме проблеми и ограничения в настоящия дизайн.
2. Стратегия
Изводите от проучването начертават пътя към ясна стратегия, която да зададе посока на визуалния език, позиционирането и да определи целевата аудитория. Дефинираме историята на марката – указания как искате вашата марка да бъде представяна и как да бъде разбирана от потребителите.
3. Дизайн
По време на творческата фаза вдъхваме живот в марката, като прилагаме стратегията в смислени и запомнящи се символи и дизайн, който поражда емоция в потребителите. Създаваме проекти, които структурират и опростяват съдържанието така, че да предизвикат силно въздействие.
4. Производство
Предлагаме надзор върху целия производствен процес за нашите клиенти. Имаме уменията да работим близко с доставчици и производители, за да оптимизираме продукцията на марката, да минимизираме потенциалния производствен риск, да редуцираме разходите за производство, материали и фира и да осигурим максимална възвръщаемост на инвестицията.