Продуктова идентичност

КЛИЕНТ:

Био Терра - български производител на етерични масла

ЗАДАЧА:

Име, дизайн на лого, опаковка и продуктова идентичност

КАКВО НАПРАВИХМЕ:

Био Терра притежават собствени насаждения с лавандула в с. Есен, общ. Сунгурларе.
Оттам произлезе и едно от предложенията за наименование на новата марка. Вдъхновениe за логото дойде директно от природата, като знакът визуализира процеса на извличане на етеречни масла в най-чистия му вид.
При проектирането на опаковките, за кутийките се спряхме на минималистичен подход, в който съчетаваме чистотата на белия картон с цветен код според вида масло. Избора на тъмнозелено стъкло за шишетата свързахме с натуралния произход на продуктите като същевремнно запазваме и качествата на маслото. Частичният лак върху капката е акцент, който създава усещане за лекота и ефирност.

ESENS_1_logo-designESENS_2_logo-design_inspirationESENS_3_package-designESENS_4_package-designESENS_5_package-designESENS_6_package-design