Продуктова идентичност
КЛИЕНТ:
Био Терра - български производител на етерични масла
ЗАДАЧА:
Име, дизайн на лого, опаковка и продуктова идентичност
КАКВО НАПРАВИХМЕ:
Био Терра притежават собствени насаждения с лавандула в с. Есен, общ. Сунгурларе.
Оттам произлезе и едно от предложенията за наименование на новата марка. Вдъхновениe за логото дойде директно от природата, като знакът визуализира процеса на извличане на етеречни масла в най-чистия му вид.
При проектирането на опаковките, за кутийките се спряхме на минималистичен подход, в който съчетаваме чистотата на белия картон с цветен код според вида масло. Избора на тъмнозелено стъкло за шишетата свързахме с натуралния произход на продуктите като същевремнно запазваме и качествата на маслото. Частичният лак върху капката е акцент, който създава усещане за лекота и ефирност.